zondag 1 november 2009

Allemaal gefinished!!!!!

Wat een spannende dag ook hier in Den Haag..
Dat tijdverschil; is het nu 5 of 6 uur? De start gekeken op Eurosport, eerst de dames, daarna de rolstoelen en dan de heren.... Ook beelden van de vele duizenden die staan te wachten om te mogen starten.. Toch gaan speuren of ik iemand van jullie op TV zie (onbegonnen werk natuurlijk, maar je weet nooit). Ik merk dat ik zenuwachtig begin te worden hier in Den Haag op de bank.. Zal het met iedereen goed gaan?
Om half zeven komt er een bericht van Nicole; "Tom en Mies net gezien, lopen goed op schema. Rond de vier, hier gigantisch feest!" Na dit bericht ben ik er wel van overtuigd dat het goed gaat komen met de lopers!!
Telefoon om 21.15 uur; Tom zie in in display... En.... Gehaald!! Rond de 4 uur! Heel erg knap!! Trots zijn wij hier! Michel en Joost zijn al binnen. Van Robert-Jan, Remco en Marc weet hij het nog niet. Na gezegd te hebben maar goed te feesten en de nodige biertjes te nuttigen, kruip ik achter de pc en ga zoeken op de site van de marathon. En wat blijkt: Iedereen gefinished!!!
Allemaal heel erg gefeliciteerd, jullie hebben een topprestatie geleverd!!! En de supporters natuurlijk ook! Niek bedankt voor het aanmoedigen van Tom namens mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten